Selasa, 20 September 2011

Selalu ler kena tinggal...

Hmm.. abang outstation ke Sabah utk 3-4 hari ni.. tinggal laa aku ngan 4 hero ni aa.. alhamdulillah.. boleh lg aku uruskan anak2 ni buat masa ni.. walaupun x terkejar jugak di buatnyer.. tp boleh lagi update blog..hehehe..

Ringan sikit, sebab abang Izz dan Mirza dah pandai uruskan diri sendiri.. lagipun,sorang sekolah pagi, sorang lagi sekolah petang so..x der laa kelam kabut sangat..

Cuma aku x boleh wat keje kalau si cilik comel tu bangun awal or nangis.. huhuhu.. tergendala laa semua kerja.. tp pagi ni sempat masak, dan uruskan Mirza utk ke sekolah.. sebab baby x bangun lagi.. Hemdak-Nya, tetiap pagi dan hari-hari mendatang Allah memudahkan segala urusan aku untuk uruskan anak2  ni.. dan kurniakan aku, suami dan anak-anak kesihatan yang baik.. Insya Allah...

Apa-apa pun.. lalui hidup ini dengan suka hati.. dan ceria.. Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan