Rabu, 30 November 2011

GRADUATION DAY ABANG IZZ...


Ni kat butik utk sewa kostum.. kat bangunan The Weld.. punya laa jauh pergi tu aa.. huhuhu.. tp utk anak2.. berkorban masa utk diorg.. lagipun papa ngan mama x pernah merasa pun mcm tu..huhuhuhu


Ni adik a.k.a Mirza & abang depan dewan USIM.. posing tengah2 laluan .. heheh


Si Tecik Abang Irfan Haziq pun x mo ketinggalan nak join, ngee~~ mujur Ms Aniez, Principal sekolah sporting.. OK laa.. amik nombor jugak.. hahaha

Excited anak2 mama nak gi concert /Graduation Day utk abang Izz.. 2 hari mmg dok atas jalan raya jer laa.. nak gi carik pakaian beragam utk pertandingan pakaian tu.. pas tu esok tu gi pulang semula.. maunyer 2 hari berturut2 berjalan2 jer.. start 26/11/2011 hingga 27/11/2011.. hr graduation tu 27/11 kat USIM.. 





Hmm... si tecik.. mcm dia dah sekolah pulak.. last2 mama daftarkan terus utk sekolah tahun depan,kire dia laa paling awal sekolah, tahun depan baru 4 tahun... ngEe~~~

Ni abang Izz wat persembahan dgn kawan2 sekolah utk usia 6 tahun...


Ni persembahan kedua abang Izz.. lagu Bonamana  Super Junior..

Dah graduate.!!!.. Abang Izz ngn Principal Aniez..




Mirza pun ada persembahan jugak.. lagu China Doll.. hehehe


Dah besar anak-anak mama & papa.. sekejap betul masa berlalu.. kdg2 lupa dah mcm mana lalui masa membesarkan diorg drpd tecik baby tuu.. heheh...

Luv U all My heroes..!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen