Sabtu, 27 Ogos 2011

Hmm.. Dah Nak Rayer...

Cepat sungguh masa berjalan.. sedar2 dah nak raya.. & aku sebulan x pose.. hiskhh.. biler laa boleh ganti semua ni.. Ya Allah.. kuatkanlah semangat ku dan kurniakan aku kesihatan untuk menggantikan puasa wajib ini.. Amin.. Baby Hilmi Asyraf pun dan usia sebulan lebih dah.. Alhamdulillah,bby sihat, cuma baru2 ni dia x sihat, sbb bertukar bulan dan batuk.. tp apa2 pun.. nampak dah sihat.. x melarat..

Tahun ni balik raya ke x?? hehehe.. x tahu.. kalau ikutkan aku,raya kat rumah sendiri lagi baik.. lepas tu baru pk nak gi mana.. tp bg my hubby.. mulalah ceritera sedih nak start dah.. nak suasana raya kat kampung laa.. syahdu bila dgt takbir laa.. mengalahkan perempuan pulak.. huhuhuh...aku x kisah, selagi aku raya dengan abg dan anak-anak..

Persiapan raya.. alhamdulillah.. dah settle.. sederhana jer tahun ni, sepasang seorang baju raya utk aku, hubby dan anak-anak.. tema.. biru.. hehhe.. ok tak?? Nanti lepas raya nak upload gambar family... heheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan