Sabtu, 13 Ogos 2011

Hari hari yang dilalui..

Hmm.. buat laa aper shj.. ckp laa apa shj.. abang masih boleh bersabar dgn aku.. aku ni kan bukan isteri yang baik.. ada2 jer yg aku buat abang terasa.. abang masih boleh sabar.. tapi sampai bila boleh bertahan??

Aku?? Aku bukan sengaja nak sakitkan hati abang.. tp mmg aku yg selalu lepas cakap.. kadang terlupa utk jaga perasaan abang.. dan x sengaja menyentuh perasaan abang.. tp abang masih bole
buat biasa.. kdg2.. apa yg aku luahkan pada dia.. sama ada melalui sms.. melalui skype.. melalui percakapan secara langsung.. dia x ambil pusing.. dia buat mcm x ada apa2 kesan.. Ntah.. aku rasa aku mmg bkn isteri yg terbaik utk abg..

Abang.. masih melayani aku dengan baik.. menyuapkan aku makan.. menyediakan makanan utk aku walaupun letih melayan anak2.. dan sememangnya tahu aku sudah sihat dan boleh sediakan makanan sdr..tp, abang masih melakukan semua itu demi aku..

Sedih,pilu,terharu bila ingatkan layanan abang terhadap aku.. sememangnya.. jika jodoh ku x lama dengan abang.. x mungkin or susah utk aku jumpa lelaki dan suami seperti abang.. yang sentiasa sabar melayani karenah ku.. yang kdg2 mencabar kesabaran abang..

Abang.. maafkan ayang kerana selalu menyakiti hati abang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan